Domb - a gyógyító

A fegyverneki Anna-domb, a kálvária blogja.

Vendégek

Friss topikok

  • Házi Ágnes: Üdvözletem ! Az utolsó fényképre szeretnék reagálni, nekem is van egy hasonló képem, adventkor ké... (2016.03.24. 20:32) Bors halom
  • algabalga: Oldalamra feltettem a videót. Kérlek ne töröld majd le, Úgy kell vadászni az ilyen értékes felvéte... (2009.03.25. 18:31) Kerecseny Karácsony
  • bnagy: Tisztelt Nagyérdemű! Ma eldőlt végre,február 2-án 16:00-kor,Gyertyaszentelő Boldogasszony szert-ün... (2009.01.22. 20:53) Avató
  • bnagy: Az érdeklődőknek ajánlom figyelmébe a tuzjaras.fw.hu/oldalt,vmint,ha valakit a tüzönjárás közben ... (2008.10.20. 23:04) Tűzjárás

Linkblog

Licenc

Creative Commons Licenc

Kerecseny Karácsony

2008.12.24. 19:00 :: ekkerjoz

2008.12.21.


Untitled from ekkerjoz on Vimeo.

 

1 komment

Címkék: élet lélek tűz tudás gyógyítás domb fegyvernek zsarátnok tiszaszőlős nóborda anna domb tűzjárás

A bejegyzés trackback címe:

https://anna-domb.blog.hu/api/trackback/id/tr31840128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algabalga 2009.03.25. 18:31:46

Oldalamra feltettem a videót. Kérlek ne töröld majd le, Úgy kell vadászni az ilyen értékes felvételekre.
Esetleg meg tudnád nekem mondani, hogy Kalocsa környékén, van e igaz szívű táltos? Nem önjelölt, magát táltosnak képzelő egyénre gondoltam. :)
Áldás
Kri
kerecsen.blog.hu/
süti beállítások módosítása